duminică, 30 mai 2010

Plimbarea de pranz


Am revenit dupa publicitate. Cum va spuneam in prima parte a emisiunii sau ce o fi asta, pe la 12 ne-am facut bagajelele. Burta ne cerea mancare. Si i-am dat. Mihaela a servit burta cu burta. Cu ciorba de burta adica. Eu, ceva light. Iahnie cu un carnacior plus o inghetata dietetica. Haha. Sa vedeti minunatie. Eu voiam sa dau de mancare vrabiutelor, Mihaela nu si nu. Eu vorbeam cu vrabiutele, Mihaela ma sageta din priviri. Cred ca am si simtit o intepatura la inima, ca m-am linistit. Vrabiutele au plecat la alta masa, noi la plimbare, prin minunata Mamaia. Cateva terase erau gata sa primeasca niste clienti. Unele erau prea pregatite. Un flacau mai mai ca tragea de noi sa mergem sa bem un ceai la el la birt. Nu, nu. Am mers mai departe. Pe deasupra noastra, telegondola. Erau cativa bezmetici, care circulau. In stanga, arteziana care nu functioneaza inca. In dreapta, o stiva de canapele gri, prafuite, vai mama lor. Eu credeam ca le arunca sau le dau la tigani. Niiiiici gand. Le reconditionau. Ce naiba, nu e lumina in club, asa ca sta romanul pe canapea. Aaaa, am uitat sa va spun ca plimbarea noastra avea ca punct de destinatie "debarcaderul" ala vechi. Ma rog, nu stiam ca e asa de ruginit pana nu am ajuns acolo. Mintea mea de afacerist a zbarnait repede. Ma si vedeam investind in chestia aia. O modernizam si o foloseam fie ca scena de concerte, cu lumea stand in apa si aplaudand frenetic, fie ca si catwalk, pentru pitzi. Mi-am adus repede aminte ca mai am 8 ani jumate rate la masina si m-am linistit. Pac pac doua poze si tuleo. Tuleo cam repede, ca nu trecusera nici macar 2 ore de cand plecasem de la plaja. Si cum altceva n-aveam de facut, ne-am... intins pe plaja. Evident. Cineva ne-a luat locul, asa ca am fost nevoiti sa mergem mai aproape de mare. Si, culmea, cu capul la vale. Mi-a explicat Mihaela ca asa bate soarele si ca tre neaparat sa stam asa. Ce sa fac? M-am conformat, rugandu-ma sa nu mi se duca tot sangele in creierul dornic de relaxare. Nu s-a dus. Urmau ore de foc. Finalul aventurii, in exclusivitate, AICI, pe alinbufnila.blogspot.com. :)))

Niciun comentariu: