sâmbătă, 22 mai 2010

Sa dulgherim bine


N-are zambetul copilaros al Soranei Carstea, n-are sanii atat de ravniti ai Simonei Halep, dar are niste lovituri ale dracu' de bune. Da, de Alexandra Dulgheru zic. Pe undeva seamana cu Sparlea. Zic si eu, cunoscatorul lui peste. M-am uitat la Dulgheritza in sferturi, cu bombonica aia de Pironkova. N-am ratat nici semifinala cu Na Li, sportiva cu probabil cel mai scurt nume din lume. :D Si a dracu' finala s-a suprapus cu drumul meu spre Bucuresti. Tot cu o chinezoaica a jucat, numele nu conteaza. Noroc cu Radio Romania Actualitati. La sport a spus nenea ca madmoazela noastra scumpa a castigaaaaaaaaaaat. Am strigat in masina de s-a ridicat toata Maciuca. Comuna, da. O sa povestesc si despre asta mai incolo. Asadar si prin urmare, Dulgheritza-i cea mai tare!

Niciun comentariu: