marți, 16 decembrie 2008

Londra, partea a treia (cu plimbarea si magazinul)

Bat-o dumnezau de alarma! Asta a fost prima fraza rostita pe 9 decembrie. Nu stiu ce dracu` de sunet a inundat camera in care dormeam. Si era 7 dimineata. Dupa 20 de secunde s-a oprit. Si ce cancer eraaaaaa. Ma rog, am mai adormit un pic. Apoi la masa, pe la 9 si un pic. Bufet suedez, tata. Vis. M-am infipt in tot ce am prins, constient ca asta urma sa fie cea mai consistenta masa a zilei. Omleta, fasole, ciumperci, croissant, compot. Di tati. Si apoi plecam spre hotelul CFR-ului, in ciuda celor spuse de Bibi, cum ca echipa nuuuuuuuuuu ieseeeeeeeeeeeee niciunde. Ete fleosc. La hotel, baietii veseli: Anghel si Motei, de la ProSport, Iulian de la ProTV. Si, mai apoi, Bibi, care, desi spusese ce spusese, a venit si ea la hotel. Coboara baietii visinii si incepe show-ul. Eu, Florin, Motei si Iulian luam un taxi, condus de o doamna la varsta a treia. Care mai si citea ziarul cand conducea. In spate, Bibi si al ei operator. Si da-i urmarire dupa autocar. A noastra se tinea excelent. O data s-a dus autocarul mai departe, dar l-am prins, tzucu-i ochelarii taximetristei. 26 de lire mai tarziu, ajungem la palat. La ala al reginei. Lumeeeeeeeeee, buluc. Eu am avut cea mai grea sarcina. La propriu. Am carat sacul lui Iulian si geanta lui Florin. Platesc taxiul, imi iau portia de injuraturi de la tanti (La cati erati, puteati sa dati si voi un bacsis mai mare!) si plec. Nu mult, pentru ca-i vad pe Iulian si Motei opriti de politai. Valeu! Stau gura-casca sa termine ei acolo si vine o politista langa mine. "Esti cu ei?", zice. "Nu, cu altcineva", zic. "Ia deschide mataluta geanta", spune cucoana. "Am belit-o", imi zic. Vede ce echipament am pe acolo si incepe sa scrie pe o hartie. Credeam ca e amenda. "Bai, frate, nu mai ai voie sa pari terorica in Londra, ca te gabjesc astia", imi spun iar. Englezoaica imi intinde foaia, ureaza succes CFR-ului si pleaca in treaba ei. Era doar o foaie in care scria ca suntem ziaristi si ca avem voie sa filmam. Inima mi-a revenit la locul ei. Si plecam. Cei cu treaba la treaba lor, eu haotic. Se schimba garda la Buckingham. Frumos spectacol. Fac poze, car genti, mai zaresc un cap de Muresan si dupa jumate de ora de ceremonie ne gasim toti cei din taxi. Motei are o idee geniala. Pentru el. Sa mergem la o expozitie de cadavre conservate. Zi sa-nnebunesti!! L-am lasat in drumul lui. Noi ne-am dus cu Iulian, am facut niste treburi, apoi spre hotel. Sa lasam lucrurile si sa mergem naibii la magazinul magazinelor. :D. Raiul cumparatorilor. Edenul mocaciunilor. Si ajungem, dupa o calatorie in metroul arhiplin. Ca sardelele am stat, uite asa, om langa persoana. Da` bine ca am ajuns. Lilywhites! 5 etaje cu reduceri. Si incepem. La parter, papuci si haine. Superpreturi, superaglomeratie, superhaine. Nike, Puma, Umbro, Lonsdale. La 1, parca tot haine de barbati erau. Tot asa, tot ce vrei. La 2, etaj al echipelor de fotbal. Tricouri, fulare, treninguri, cani, lenjerii de pat, ORICE! La 3, etaj de gagici si prunci. La 4 nu am mai urcat, ca era cu crose de golf si rachete de tenis. :D. Si plecam cu bagajele aproape pline, dar cu datorii, dupa cum urma sa calculez mai incolo. La intoarcere, miliarde de oameni la metrou. Inghesuiala perfecta. Noi cu bagaje. Dar razbim! Ajungem acasa! Si ne pregatim de meci. Mirific. Despre asta, in episodul 4 al serialului nostru. Va multumim pentru atentie. La revedere!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pune vere pozele cu schimbarea garzii. Te rog mult.

Alin spunea...

vere, nu le am. inca. nu le-am facut inca. dar cand le am, le infig aici. :D