miercuri, 3 decembrie 2008

Ba al meu e mai frumos!

Luna cadouriloooooooooooooooooooooor! A venit si acum asteptam. De la oricine, daca se poate. Oricand e frumos sa dai si sa primesti un cadou. Fie ca e un urs de ciocolata, un fluture de la meli melo, o invitatie la fane banica jr sau locul 1 intr-un top al celor mai frumosi prunci. Ei bine, da. E si asta un cadou. Frumos. Chiar daca nu e pentru copilul tau. Cu atat mai bine. Oricum stii ca e cel mai mumos si mai scump. Dar daca stii ca a iesit primul intr-un concurs virtual, e ceva in plus. Si uite asa m-am trezit si eu facand useri, parole, de pe toate mailurile. Din pacate, din cele 15534231 de mailuri facute de mine pana acum, doar la 3 mai stiu parola. :))). Si intru pe site-ul cu prunci. Il vad pe "al meu" pe locul 4. Pfffff, pai e posibil????? Si dai si voteaza. Din pacate, o data la 12 ore. Si gandeste-te pe cine sa ma trezesti noaptea sa voteze, domne. Pai locul 4 e de noi? Nu se poate asa ceva. Hai copilu`!!!!!!!!!! Din pacate, prichindelul de pe primul loc are multe rude cu internet. Au prestat aia in draci si s-a distantat, lua-v-as cablul de net la... taiat. Daca nu m-a facut mama hacker... Eu o sa mai prestez si maine. Nu stiu cand se termina. Sper sa mi se spuna cand sa ma opresc, ca poate de Paste tot click-uiesc cu spor. Si aici ajungem si la cine m-a dus pe site. O persoana draga. Care se se gandeste si la altii. Si nu doar in perioada asta. Nu-i dau numele. Conteaza ca vrea sa-i faca nepotelului un cadou de Craciun. Sunt sigur ca pruncul va avea parte de mai multe cadouri de la persoana in cauza. Mi-e clar ca-l va acoperi cu daruri pe asta micu'. Asta inseamna familia. Asta ar trebui sa invatam toti. Inclusiv eu. Familia e totul. Iar astfel de gesturi, care poate par puerile (da, ce joc de cuvinte in contextul asta), inseamna mult. E generozitate multa. Si nu e prima oara cand acea persoana face astfel de gesturi. Stie ea cine e. Pentru ea si pentru toti, DJ Eu va dedica Zookey - Rise up!

Niciun comentariu: