joi, 7 octombrie 2010

"Vizita" la Cocor


Ca tot omul care nu are ce face in zilele libere, am tras o mica plimbare. Traseul obisnuit. Unirea - Universitate - Cismigiu - casa. Lume multa pe strada la ora 4. De inteles. Ajung la Unirea si-mi zic: hai, ba, in Cocor! Hai! Si m-am dus, cu sperante mari. Nu ca as cumpara ceva, ci sa vad ceva lucruri faine. Primul lucru vazut a fost un flacau care baga o saorma langa usa unui magazin care se va deschide candva. Parca se ferea de cineva, asa statea. La parter, nimic interesant. Urc. La etajul 1, numai lucruri de femei. Pffff, so far, so bad. Urc. La etajul 2, lucruri de... evident, femei. De ce dracu' n-or fi scris la intrare ca e magazin exclusiv feminin. Pare-mi-se ca am urcat si la 3, unde am dat peste... lucruri femeiesti. Stanga-imprejur si coborat 3 etaje, iesit, cumparat 2 covrigi cu stafide si dus spre casa. Tot a meritat plimbarea asta. La intersectia de la Capsa, el si ea se certau. Ea, cu un cap mai mic decat el. A contat cand i-a dat doua palme intr-o secunda? Nu. Deloc. Nici mrrr n-a zis flacaul. A incasat si au plecat amandoi. Hai cu Ciresica!

Niciun comentariu: