luni, 11 octombrie 2010

Sunt un om rau...


Sunt mai ambitios la munca decat acasa. Am scris poezii. Sunt gelos. Ma deranjeaza ca eu sa muncesc, iar altul s-o frece. Sunt posesiv. Am slabit 10 kile intr-un an. Vreau sa detin controlul in ceea ce fac. Am inceput o carte. Comunic mai bine in scris. Ma prefac vesel cand stiu ca am facut o boacana. Imi place Dexter. Serialul, nu desenele animate. Imprumut fara probleme lumea cu bani. Stau mai mult in casa. Vreau sa-mi cumpar apartament. Injur prea mult in masina. Imi place sa merg la Cluj. Vreau sa schimb lumea in care traiesc. Sufar cand pierde Dinamo. Ma uit la Friends. Vreau sa conduc un Ferrari. Am gresit cand n-am ramas in Franta. Am putini prieteni. Sunt mandru de ce am realizat in ultimii 5 ani. Sunt morocanos. Nu mai vreau copii. O ador pe nepotica Alexandra. Stau prea mult pe net. Vreau ca lumea sa ma accepte asa cum sunt. Nu pot sa ignor o femeie care-mi place. Vreau ca Bucurestiul sa nu fie asa aglomerat. Iubesc o femeie care e prea departe. Fac cumparaturi noaptea, ca sa nu fie lume imprejurul meu. Sunt un om rau?

3 comentarii:

Ovidiu spunea...

Da, esti... asta e tot neamul, de aia. :))

Alin spunea...

Ba, sambata sa pui 3 farfurii la cina. sunt calare pe tine! :D

cristina spunea...

deocamdata nu ma pot pronunta.
spun doar ca-mi place cum scrii :)