miercuri, 13 octombrie 2010

Nu parca, ba!


Bucurestiul are si partile lui simpatice. Ma impiedic de ele destul de des. Azi, am iesit sa dau niste bani. Pentru RCA. Am nimerit la un nene care batea 10 caractere pe minut. Si cum ai mei au tinut mortis sa am doua prenume, a cam stat omul ceva vreme pana sa completeze tot catastiful. Am plecat, mai slab cu cateva milioane si mai batran cu vreun sfert de ora. Am luat la pas Cismigiul si am venit spre casa. Cand sa intru in curte, o masina dadea sa zboare. Adica aia de sus. Avea stergatoarele in aer. Soferica parcase unde nu trebuia. Si ce s-a gandit ala cu locul de parcare? I-a ridicat stergatoarele si... Acuma vine partea buna. I-a desenat pe geamul lateral ca NU E VOIE SA PARCHEZE. Nu a fost prea inventiv omul. Daca eram eu, nu scriam cu creta, ci cu cheia. Sau ii faceam schema pe o foaie, ii spargeam geamul si-i lasam foaia pe scaunul din fata. Haha, ce voinic sunt! :-j M-am uitat mai atent la masina. Pe bord avea o insigna de politist. Ma mir? Nu.

Un comentariu:

grasu spunea...

Azi m-au scos din sărite trei posesori de Mercedes. Doi au făcut stânga pe interzis, prin fața mea și se uitau urât la mine (bine... ce era la gura mea...) și al treilea a depășit fără semnal fix la 3 m în fața mea, eu fiind pe banda de lângă axul drumului.