duminică, 24 octombrie 2010

La filmari






14 grade la oras. Vreme numai buna de iesit la plimbare. Nu am ratat ocazia. Ma gandeam sa-mi iau 2 covrigi cu stafide. Si am plecat. Deodata, vad niste mese, ca la terasa. Dar nu era niciun birt prin preajma. Mai fac doi pasi, niste reflectoare mari. Hop si un chiosc de ziare fals. Hop si o statie de metrou falsa. Hop si actori. Ietetete! Se filmeaza! Niste flacai si niste fete in haine de anii 70 se invarteau pe acolo. Am ramas si eu gura casca. Vreo 4 masini vechi leneveau pe trotuar. "Figurantii, atentie!", striga cineva. Regizorul, banuiesc. "Motor!" Si se filmeaza. Eu stau gura-casca. Altii, romani verzi, injura printre dinti, ca au fost nevoiti sa astepte 30 de secunde pana sa treaca de pe un trotuar pe altul. Romani... Ma invart pe acolo, fac niste poze si plec in drumul meu. La Universitate, ce sa vezi? Nu, nu alta echipa de filmare. Ci un fel de targ romanesc. De unde mi-am luat un kurtos unguresc. :D Foarte bun, cu scortisoara. Zambea soarele la mine, zambeam si eu de pofta. Mi-am alinat pohta si m-am grabit spre Cismigiu. Banuiam ca filmarile aveau sa continue. Si am banuit bine. A aparut si o blonduta frumusica foc. Nu era figuranta. Adica nu la propriu. Restul, nu cunosc. A aparut si Elvis! Statea undeva langa Arhive si astepta sa apara si el in cadru. N-am mai stat. Astept sa apara filmul. :D

Niciun comentariu: