sâmbătă, 9 octombrie 2010

Din dragoste


Vineri seara, Lipscani. Lume, cata frunza si piatra cubica. Saracie? Haha! Nu mai ai pe unde sa te misti. Eu stau. Astept un prieten care intarzie si o sotie care n-are cum sa-l readuca pe linia de plutire. Ma infig langa un stalp, vizavi de un bar sport. Ma uit la toate plasmele. Ma uit la toate gagicile. Multe din ele, cu tocuri. Se tin de flacaii care stiu ca pentru asta au fost alesi sa umble prin dalele de pe Lipscani. Dinu Vama da din gura la dolce sport. Si Mihai nu mai vine. Atentia imi e atrasa de o discutie telefonica, intre doi porumbei.
El: Ce faci? Unde esti?
Ea: (nu se auzea)
El: Cum adica esti de jumate de ora inauntru? Sa vezi ce te trag de tate!!!
Ea:...
El: Te mai dor ovarele?
Brrr, ce mai discutie! Si Mihai nu mai vine. La saormarie e coada mare. Pe strazi curge lumea spre zecile de birturi. Doua fete trec prin spatele meu. Una, ofuscata tare. "Auzi, fata, m-a dus azi la muzeu. Eu, care in 27 de ani n-am ajuns pe acolo!!!" Ce nu face lumea din dragoste...

Niciun comentariu: