miercuri, 2 iulie 2008

Sinteza (prostiei) zilei

De la inceput va spun ca nu sunt fan Basescu. Sau nu eram. Nu am votat cu el, nu am picat in capcana lacrimilor varsate pe crestetul bolnav al lui Stolojan, nu am acceptat politica vorbareatza, lipsita de continut, tot ceea ce ofera Base. Poate ca unii il cred kinky fara suvita, sau sexy cu privirea in 2 parti. Eu nu. Dar... Uite si "dar"-ul. Incepe sa-mi devina simpatic pentru ca altii il urasc si-l calca in picioare zi de zi. Poate e ciudat. Cine sunt maestrii tavalitului? Evident, bancomatele de la Antena 3. Gadea si Stan. Pentru Badea o sa am alt post. Inteleg sa critici. Nu exista om care sa nu greseasca si care sa nu primeasca multe cuvinte grele. Pentru ca nu s-a inventat presedinte perfect. Dar sa faci zi de zi emisiuni in care sa-l terfelesti pe Base, deja e exagerat. Base a vorbit stricat engleza, Base a vorbit romaneste si nu in engleza, Base s-a uitat spre o vulpe care trecea pe rosu la Eroilor, Base a mancat pizza si nu sarmale, Base s-a scarpinat in fund cu degetul cu care a aratat spre Arcul de Triumf, Base a iesit din Cotroceni cu stangul (comunistule!!!!), Base a injurat acum 39 de ani un copil din fatza blocului, samd. E delirant ce auzi la Antena 3, in ora in care toate tunurile sunt pe Basescu. Si cu rost, dar mai ales, fara rost. Iar "analistul" Stan depaseste orice limita. Sa vorbesti cu "ma", "ba", "prostule", "idiot" cand se discuta despre presedinte, denota ori lipsa crasa de educatie, ori pungi de venin inca negolite, ori o politica trasata de cel care te plateste. As alege ultima varianta. Si nu as fi singurul. Din pacate, l-a atras si pe Cristoiu. Il credeam mai echilibrat, dar la Antena 3 derapeaza uneori. Noroc ca nu prea des.

3 comentarii:

Alex Florescu spunea...

Mda, atitudinea asta denota in primul rand frustrare. Se vede ca Felix Motanul il iubeste mult pe Basescu, iar angajatii lui trebuie sa fie dupa chipul si asemanarea sa. In fond, nu e nicio diferenta intre "cultul" Voiculescu si hahaitorul Gigioaca! Cei pe care ii plateste trebuie sa ii copieze opiniile, sa se muleze pe ideile sale, sa fie extensia de par pe care si-o pune nevasta-sa, sa rada si sa planga alaturi de el, sa se manifeste zgomotos la orice ora, asa cum cere patronul. Sa injure pe cine trebuie, cand trebuie, cum trebuie. Niste frustrati!

Bogdan Draghia spunea...

Nici eu nu sunt fan Basescu. Si niciodata nu voi fi. Recunosc, un timp imi placea, dar apoi... cand a rostit acele pline vorbe de intelepciune, "Draga Stolo" (cred ca se referea la un stol care zbura, vazand in Stolojan mai multi lingai), l-am scos de la inima. Asta nu inseamna insa ca nu il respect ca presedinte. Ciudat insa mi se pare altceva. Lasa-l pe Stan deoparte. De Gadea sa ne ocupam. L-am vazut o data cand se uita ca bip in camera si spunea: Domnule presedinte va cer demisia! Asta mi s-a parut penibilul penibilului. Daca Stan e invitat, nu realizator, Gadea nu are nicio scuza cand acuza (na ca a vorbit si poetul din mine). Dar, sa il parafrazam pe r_u_d_o_t_e_l: Niste motani!

Alin spunea...

:)))). ce sa mai vorbim de impartialitate...nu e loc de asa ceva la antene. deh, euroii sa curga si sa moderatorii sa abereze. si, bineinteles, sa faca rating. ce tzara...