duminică, 27 iulie 2008

Dinamo, start spre locul 4

Hei, hei, Pandurii! Eternul refren de Targu Jiu s-a auzit din nou la tv. Odata cu meciul cu Dinamo. Plictisitor pana la moarte. Sau pana la Top Gear, ca mai mult m-am uitat acolo decat la meci. Clarkson, Hammond si May faceau spectacol cu 3 bestii nemtesti, pe cand CristeaX2, Bostina si Blay ma tarau spre somn. Mrrrrrrrrrrr, facea Mercedesu`, pe cand Izvoranu mai gresea o pasa. BMW-ul derapa controlat, iar Danciulescu se pierdea in margine. Stig batea record dupa record, in timp ce Miranda visa in careu. Golul lui Torje l-am vazut in reluare. Inspirata mutarea mea de pe A3 pe gsptv23423453245234. Evident, am lasat 3 minute la meci, timp in care m-am convins ca Dinamo nu va castiga si am mutat. Au venit stirile de la 11. Am mutat. Cap Putzirca junior, 1-1. Cat de previzibil. Am incercat sa ma mint ca ne-a furat arbitrul. Ma rog, chiar ne-a cam ars, avand in vedere 2 chestii: golul anulat aiurea la "faultul" lui Miranda si ofsaidul aiurea la faza la care scapase Attoukoura, pare-mi-se. Dar mai conteaza? Am revazut jocul lent, previzibil, plictisitor, adormitor, de anul trecut. Niciun pic de viteza, niciun pic de idee tactica. NIMIC!!! Cica principala calitate a lotului este omogenitatea. Hahahahaha. Omogenitatea in mediocritate, sau cum? Viitorul suna prost, daca se continua asa. Aaaaa, acum imi vine in minte articolul din ProSport. Cum ca Dinamo e favorita la titlu pentru ca a jucat in culise. Jalnic...

Niciun comentariu: