duminică, 29 iunie 2008

Viva Espana!

Intrerupem programul de stiri cu Elodia si cu profesoara care a indraznit sa faca sex cu sotul pentru a va anunta ca Spania a castigat Campionatul European de fotbal. In finala, trupa lui Aragones a trecut de infectii aia de nemti cu 1-0. Si uite asa Lineker poate sa-si bage vorba in fund. Mai castiga si altii, nu doar nemtii. De fapt, daca stam sa ne gandim, fritzii au ceva mai mult de un deceniu de cand n-au mai castigat. Si atunci, in 1996, cu atata noroc, futu-i bierhoffu` mamii lui de noroc. Bine ca i-au potolit spaniolii, pacat ca nu o facusera turcii inainte. Sincer, nu dadeam 2 bani pe Spania inainte de Euro. Puteam paria o avere pe Italia. Ce bine ca nu s-a gasit nimeni sa ma asculte si sa profite de naivitatea mea. Si uite asa, dupa mii de ani ibericii au luat si ei Ieropeanu`. Sa fie sanatosi. Inca o luna si incepe Liga I. Si uitam de frumusetea meciurilor de la Euro, de atmosfera asta speciala, de editiile de care am scapat. Hihi. Hai ca turuie Badea pe aici si ma face sa-mi pierd gandurile. Mi le adun eu maine, cand sigur fac vreo 2-3 stiri despre finala. Hai Croatia!

Niciun comentariu: