sâmbătă, 14 iunie 2008

La Mondiale, cu totii la Mondiale!!!

Data stelara, 14 iunie 2008. O zi dupa egalul Romaniei fotbalistice cu Italia. Trezit pe la ora 9, deh, obisnuintza, am mers si am platit cablul, am luat de mancare si am revenit in pat. Ma apuc sa citesc ziarele si vad ca e mare meci mare la Oradea. Returul barajului de calificare la Mondialele de handbal pentru baieti. In tur, Muntenegru ne cam batuse la 4 goluri, 31-27. Cu covrigu` intr-o mana si cu iaurtu' in alta am trait dramatic prima repriza. Dramatic pentru ca nu stiam cu ce sa dau pagina ziarului pe care-l citeam. :). Ratari peste ratari si doar doua goluri avans la pauza. Am decis sa schimb tactica si am reusit. Mi-am tarait fundu` gras pe scaunul de boss cumparat saptamana trecuta si am dat drumul la robinetul de net. Instantaneu, Ghionea handbalistu`, mai ofensiv decat Ghionea fotbalistu`, a inceput sa-l ciuruiasca pe barbosul portar muntenegrean. Si s-au facut 6 goluri diferentza. Veselia a inceput pe mess, cu Andru pe post de comes(s)ean, ca sa zic asa. Imediat, muntenegrenii au decis sa ma pedepseasca pentru impertinenta aratata. Si au redus diferentza la 2 goluri. Dramatica schimbare. Nu stiam ce sa mai fac. Ma invarteam prin camera si am gasit. Am baut pecsic. Si iar a inceput urcusul. Pana la victorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Si calificareeeeeeeeeeeeeeeeee. Suntem finalisti, vorba eternului Cristian Topescu! Mondialul e al nostru. Croatia ne asteapta. Sper sa nu jucam chiar la Pula. Ar fi culmea...

Un comentariu:

Alex Florescu spunea...

ba tata, da tu esti un fel de talismanu' la hanbalistii romanesti, nu?
Si io ma rog sa nu jucam in Pula!