sâmbătă, 28 iunie 2008

Romania, plina de parinti cretini

"Ii ai cum ii cresti", spune o vorba romaneasca. Sau poate indiana, nu am verificat prea des. Iar ce se intampla in tzara asta de 2 lei depaseste orice limita. Cred ca stie lumea toata de idiotii de parintzi care au postat pe hi5 poze cu o fetita in diferite ipostaze total nepotrivite pentru varsta ei. Am crezut ca asta e maximul tampeniei existente pe pamant. Ei bine, nu! Am mers ca tot omul care nu tine la silueta la KFC. La Unirii, cu Georgiana. La invitatia ei. Da, ma iubeste in tacere. Las ca explodeaza ea si-mi zice odata si odata. Ma rog, stau la coada la ceaaaaaaa maaaaaaai leeeeeeentttttaaaaaaaaaaaaaaa vanzatoare din lume si pana la urma ajung. Probabil ca am bagat in mine calorii cat pentru 4 ani jumate. Dar macar eu discern ce e bine si ce e rau. Si ma ucid cu buna stiintza. Bun, infulesc niste crispy-ul otravitoare. Si ma uit in dreapta. Din pacate. Acolo, o familie cu un prunc in carucior. Probabil de 1 an jumate, maxim 2. Si ce face cretinul care din pacate a participat la nasterea lu` ala mic? Ii da sa manance crispy. Cat de inconstient, prost si imbecil sa fii sa faci asa ceva cu pruncul ala? Mai bine il arunci de la etaj, sa nu se mai chinuie. Pai cum naiba sa ma mai mir eu cand vad copile la 7-8 care au 50 de kile? Mi-e scarba de tot ce se intampla in Romania asta. Acum ceva vreme, imi faceam cruce cand niste prunci erau furiosi ca nu mai e voie sa se vanda produse fast-food in scoli. "Hamburgerul era cel mai bun", spuneau. Bah, sa muriti cu inima invelita in grasime! Asta va doresc. Si voua si celor care va invata ce e bun de mancat si ce nu e. Amin!

Niciun comentariu: