miercuri, 9 iunie 2010

Website story


Da, am fost la film. Nu povestesc nik. Mie mi-a placut. Povestea incepe pe la 8 si 20, cand am plecat de acasa. Povestea mea, nu a filmului. :P Trebuia sa ma intalnesc cu miaiela, pentru o seara de vis. Si de film. Si, culmea, ne-am intalnit. Pupaturi peste pupaturi, un shake impartit romantic in 2 (:))) ) si o sperietura. S-a luat curentul la mall. Da, serverul a picat si nu se mai dadeau belete. Noroc ca un restart a rezolvat totul, iar emotiile ne-au disparut. Si intram in sala. 7 oameni mari si lati. Lux, nu alta. Incepe filmul. Oreste, senzatie. Si fetili. Miaiela dadea semne de oboseala. Se foia de numa' numa'. Dar nu scapa filmul din ochi. Si nici eu pe ea. :D Pe la jumatatea filmului, pleaca 2. Ramanem 5. Bun si asa. Mai mult aer pentru noi. Miaiela mai ca a adormit. Un cot bine plasat a rezolvat problema. Gata si filmul. Pareri. "Bun. Bun. Muzica faina". Plus un cascat care mi-a distrus sansele de a mai petrece o ora cu Miaiela. Acasa, la somn. Ea. Eu, berbec. Trebuia sa merg la Real, sa iau de mancare. Mi-am adus aminte abia... acasa. Da. Si fa cale-ntoarsa. Dar a fost bine. N-am stat deloc la coada, am terminat repede. Ajuns acasa, pus in pat, scris pe blog, gandit la Miaiela. Somn usor!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mai fratelo ce tot miaela in sus si in jos? e cumva viitoarea mea cumnata:)