duminică, 6 iunie 2010

Fata, ai fost la film?

Duminica nu a inceput asa cum voiam. Glasuri subtirele de domnisoare fandosite povesteau intruna despre... despre... ei bine, da, despre marea premiera. sex and the city 2. "Fata, dar ai vazut cat a costa garderoba?". "Dar ce pantofiori avea x, fata!". "Eu am fost la premiera, nu ca tine, fata". Si cam asa, vreo 10 minute. Eu incercam sa ma concentrez la ale. Da' de unde! Ciripeau fetili, de ziceai ca sunt la concurs. Care isi aduce aminte cele mai multe articole vestimentare purtate de vedetele din film. Nu am stat sa vad rezultatul. Cert e ca a aparut si arbitrul. Si nu era o femeie, ci... un barbat. Ma rog, barbat e mult spus. Ca era si ala incantat de ce vazuse cu o seara inainte la cinema. Cum sa fii barbat si sa mergi la un asa film? Pai simplu. Nu esti barbat, esti "fetita". L-am privit cu o crancena compasiune si m-am apucat de ale mele. De ale mele treburi, ca sa fiu mai precis. Abia astept sa ma duc la Website story! :D

Niciun comentariu: