marți, 15 iunie 2010

Cartofi mari sau mici?

In sfarsit, KFC. Dupa o pauza de vreo luna, parca, sau doua, am mers sa bag niste 5 crispy cu niste cartofi si cu niste sos de usturoi si cu niste pecsic. Aici, aproape, langa Cismigiu. 8 oameni la coada, cand am intrat. Doi in fata mea, la o vanzatoare care parea ca a ciugulit repede un meniu de 8 aripioare. Cam greu se misca, timp in care langa mine crestea coada. Se tot facusera vreo 10 flacai plus pitzi. La capatul din fatza al cozii, un cuplu de tinerei. Avusesera cel putin 7 minute sa se uite pe panourile alea si sa vada ce ar vrea sa manance si guritza lor. Degeaba. Au inceput negocierile cand statea tantzica sa le ia comanda. "Pisi, cartofi mari sau mici?". "Pai tu de care-ti iei?". "De care vrei si tu". "Aripioare as vrea... 5. Nu, 4. Stai, 6, ca poate nu ma satur din 4". "Bine, bine. Pepsi?". "Pai ce mai au?". "Sprite...". Si coada se lungea. Si vanzatoarea cu dinti de cal astepta. Si eu ma gandeam ca i-as fi batut daca ar fi fost in fatza mea. "Desert luam?". "Pai nu stiu ce au aici". A mea vanzatoare s-a miscat repede, la mine. A bagat 5 crispy mare, tzucu-i aripioara ei! Am plecat spre masa. Cei doi inca nu comandasera. Am bagat 2 crispy, le dadea vanzatoarea restul. Pe la al patrulea meu crispy au plecat de la tejghea. La ultima mea inghititura de pecsic, incepeau discutia unde sa stea. Am plecat in drumul meu. KFC, ne revedem peste vreo luna!

Niciun comentariu: