vineri, 28 noiembrie 2008

Muie Bucuresti 2

Doamnelor si domnilor, episodul 2. Da, aceleasi probleme cu masina. De data asta cred ca numarul de Hunedoara e de vina. E o parcare la 1 minut de mine, parcare publica, dar in care unii si-au luat autorizatie si-si parcheaza jegurile. Miercuri am dus si eu masina acolo, pe un loc liber. Fara vreo placuta a altuia. Si azi am trecut sa vad ce mai face Petunia mea. Era linistita, foarte murdara (sa-l frec pe ala cu camionul in spatele caruia am stat, de m-a stropit si in ochi) si cu... evident, stergatoarele ridicate. De un imbecil, logic. Nu inteles pasiunea asta aproape patogena a tuturor taranilor care ridica stergatoarele. Cred ei ca asa rezolva ceva? Mi-am promis ca daca-l prind pe unu` ca-mi ridica jumate de stergator, il pocnesc pe loc. Faaaaara intrebari, faaaaaara explicatii. Un pumn in fata, stomac, cuc, unde s-o nimeri. Ma gandeam ca poate mai multe ar rezolva boul care ridica stergatoare lasand un bilet. "Nene, esti din HD, du-te acolo cu masina" sau "Patroane, e parcarea lu` mama" sau "Mosule, nu stiai ca locurile cu numerele de la 1 la 32542342365 sunt rezervate pentru bucuresteni". Ceva de genul. Si sa lase un mail, un numar de telefon. Socializam, poate ne imprietenim. Poate suntem amandoi caini. Poate futem aceeasi femeie. Cine stie. Ridicatul stergatoarelor e atat de banal, de asocial, de dupa blocuri. Lasati ridicatul stergatoarele. Sa fim oameni, jegosilor!

Niciun comentariu: