luni, 10 noiembrie 2008

Acopera-mi inima



Fascinant, emotionant, dureros. In trei cuvinte ar putea fi descris filmul Reign over me (Acopera-mi inima), pe care tocmai l-am savurat. Sau intr-un alt mod. Ascultand melodia de final. "Only love..." a fost soundtrack-ul, care rezuma atat de simplu toata actiunea. Charlie (Adam Sandler) s-a inchis in lumea lui alcatuita dintr-un apartament intunecos, un joc si muzica la casti, dupa ce sotia si cele trei fiice au murit in atentatele din 11 septembrie. In ajutorul lui sare Alan (Don Cheadle), un fost coleg, care are si el problemele lui. Cea mai ciudata, o femeie divortata care tine cu tot dinadinsul sa-i faca sex oral. O aparitie tare interesanta aceasta Donna (Saffron Burrows), care in final se va dovedi o parte din salvarea lui Charlie. E greu de spus in cuvinte emotia care acapareaza filmul. Asa ca... vizionare placuta!

http://us.imdb.com/title/tt0490204/

2 comentarii:

Doamna D. spunea...

nu stiu de ce, dar eu pe Adam Sandler nu prea il iau in serios! Vezi tu, alta-i treaba cu Jim Carrey, domnul, comediant mare la randu-i, impresioneaza si in drame, insa Adam nu reuseste sa ma convinga, deh, poate ca mai intai ar trebui sa vad filmul si de-abia apoi sa ma pronunt!

Alin spunea...

ei bine, doamna, asta am zis si eu inainte de film. ce naiba cauta panarama asta aici? dar pe mine m-a impresionat. face un rol bun bun. vezi filmu` si-mi zici. :P