joi, 27 ianuarie 2011

Perversii de la Pecsic


Se pare ca ma uit cam des la reclame in ultima vreme. Cred ca mi-e lene sa ma mai joc cu telecomanda. :D Si uite asa am dat peste o noua creatie "faaaabuloooaaaasaaaaa" a romanilor. Dupa celebra familie Telcu, trasa la xerox dupa Bundy, a mai aparut o duda. Pepsi are o promotie. Bravo lor, sa fie fericiti. Reclama e insa penibila. O duduie cam uratica ajunge la casa de marcat, cu pepsi-ul ei, luminile se sting si i se transmite ca a castigat o sticla de apa. Brrr, de vis! Continuarea e insa tragi-comica. "Ori suntem la promotie ori nu mai suntem". Eeeexact, vorba celebrului x-el de pe Targu Ocna. Am uitat cum il cheama. A fost vremea lui, l-au invitat peste tot, e nikita masculina. Un personaj otv-ist inventat de protv. Cred ca totusi a trecut vremea lui. Nici nu mai stiu daca bendeac il mai face la emisiunea lui. Sa fie la el acolo. "Farmecul" s-a cam evaporat. Nu asa cred flacaii si fetele de la Pepsi. De ce si-ar lipi renumele de un astfel de personaj... inca mi-e o necunoscuta. L-ati vedea pe x-el conducand un Mercedes sau mancand un Ferrero Rocher sau purtand un Rolex?

2 comentarii:

Anca spunea...

da, e jenanta reclama. eu ma intreb cum au dat ok-ul pe ea aia de la pepsi international. probabil asta e imaginea pe care si-au format-o despre piata romaneasca, dupa bani grei investiti in cercetare, iar acum i se adreseaza direct, pe sleau si fara politeturi...:(

Alin spunea...

cine stie daca o fi vazut cineva din afara reclama. brrr!