vineri, 28 ianuarie 2011

AMR: 31


Ei bine, da! (se aud tobele) Ma mut! Plec din buricul targului in ceafa periferiei. Adica la tara. La Ciorogarla. De ce? Stiu ca asta se intreaba tot internetul. Hihi. Din cel putin 3 motive. Vreau liniste. Stiu, pare ca am efervescenta unui pensionar. Dar asta simt eu acum. Am trait un an in care am dormit putin. Motivele conteaza acum mai putin. Apoi, trebuie sa ma hotarasc daca imi voi lua casa sau apartament. Perioada asta sigur ma va ajuta. Sper. :D Si 3: gradina, gratarel, aer curat. Poate ca ma rup de nebunia orasului. Oricum ieseam la fel de des ca 6 numere la loto. Asa ca imi iau bagajelul si ma duc usurel. Cineva imi spunea ca abia asteapta sa ma vada cu un pai in gura si cu palaria pe cap. Asa sa fie. Daca ar si sfarai micii pe gratarul de langa, ar fi minunat. Mmmmm, mi-am facut pofta. Ma duc sa bag niste ciocolata.
PS: De ce am pus poza asta? Pentru ca am dat pe goagal cautare "Ciorogarla" si asta mi-a dat. Iese soarele pe strada mea? :))

2 comentarii:

Grasu spunea...

Cred ca Ciorogarla ta e Veronica Zemanova. Supergagica de altfel.
In alta ordine de idei, sa știi ca si eu te vad cu un pai între canini si cu o pălărie d-aia de paie in cap, sprijinit într-un cot pe o coasa...

Alin spunea...

sa stii ca trebuie coasa, ca o sa creasca iarba pe langa casa. daca ma ajuti, dau un mic pe gratar. hai 2. :D