marți, 23 februarie 2010

Neogen, mandria tarii!


Da, am intrat si eu pe neogen. Si? Nu aruncati cu pietre! Asa. Ma fac sa zambesc cele care au nick-uri "papusik", "bebe_pisi" si care au undeva la 85 de kile. Funny, nu? Romanul e nascut poet si hatru. Azi am intrat la una pe profil si a ras si patul sub mine. Descrierea e mai jos. Atentie, urmeaza randuri socante!

"sunt LITOIU MIHAELA am avut o viata frumoasa,,am trait cu un baiat care avea nevasta,,chiar a fost frumos mult timp,,pana eu am facut o prostie i-am spus lu nevasta lui de mine de tot ce faceam impreuna cu el,,vreau sa zic ca a fost cea mai mare prostie din viata mea ,,am gandit ca o sa se certe cu el si asa o sa fiu eu tot restul vieti cu el,,dar nu a fost asa,,nevasta lui mi-a facut rusini peste rusini la familie,la prieteni,la vecinii,,ma prins
ma batut, ma lasat in pasarica goala in fata la o gramada de lume,,a venit peste parinti mei cu tot felu de tigani,,a vopsit masina lu tata ia vacut-o varza,,a scris numele meu in mijlocul strazii cu vopsea si a scris tot felu de prosti,,din cauza ei nu mai muncesc ca mia facut probleme si pe la munca,,eu am facut plangere la politie dar nu am rezolvat nimic,ca nu a recunoscut nimic,,asta e cateodata cu legea nu faci nimic,,,,,,
cred ca a fost ce-a mai mare greseala a mea, atunci cand am deschis gurita..orice om greseste,,la fel am grsit si eu cum nu am avut ce s-ai fac am blestemat-o de moarte,,doar asta m-ia mai ramas"

Un comentariu:

Carmen spunea...

Ce proasta analfabeta :)) Ce pleonasm :)))