luni, 14 aprilie 2008

La Paunitza, de nota 6

Imi fac si eu intrarea in randul celor care scriu despre experientele culinare, mai mult sau mai putin placute. Si, cum stau in Titan, prima poveste (adevarata) va fi despre un restaurant din zona. Paunitza, din ce-mi amintesc, situat la 10 secunde de statia de autobuz de la Titan, cea din fatza celor cateva banci. Dupa ceva timp petrecut la Carrefour, eu si Georgiana am mers la respectiva locatie, in cautare de potolit stomacul. Bine, ea refuzase anterior Pizza Hut si KFC. :P. Si am ajuns. A durat ceva pana sa deschid usa, care parca nu voia sa ne lase sa intram. Am fortat si am reusit. Ni s-a dat "buna ziua", iar un chelner ne-a urmarit pana cand ne-am asezat. In interior, "aranjament de Titan", cum a spus Georgiana. Adica un fost restaurant comunist careia i s-au pus termopane, s-au cumparat niste scaune, farfurii si tacamuri noi. Plus plasma. Din pacate, vederea mea era spre... blocurile din spate. Dar nu, nu panoramic, ci doar pe 10% din geam, printr-un gard de sarma. Si comandam. Ea, un piept de pui la gratar si cartofi taranesti plus un nectar care sa nu fie rece, eu, un piept de pui la gratar si pire si un Carlsberg. Dupa cateva minute in care am auzit rasetele celor 7 clienti de la alta masa, chelnerul vine inapoi si ne spune ca nu mai sunt cartofi pentru cartofi taranesti si pentru piure, ci doar cartofi prajiti. Curios. Or fi altfel de cartofi? Ne si amuzam, spunand ca bucatarul n-a mai avut chef sa se chinuie la piure si ne-a aruncat cartofi prajiti. Inca o bila neagra. Mai povestim. Aduce omu` bauturile. Nectarul era rece, exact cum NU ceruse fata. Iar berea mi-a turnat-o si in pahar si pe langa. Inca o bila neagra. Dupa alte 20 de minute vine si mancarea. Farfurii decente, ornate cu boia. Portii cat de restaurant. Pieptul de pui rumenit bine. Chiar ne-a placut. Usor cam scump. Cam 165.000 portia. Deh, de foame... Eu am papat tot, Georgiana nu. Am infulecat si de la ea, normal. Vine nota de plata. 490.000. Rezonabila, as spune, pentru 2 feluri de mancare si doua bauturi. La iesire nu ni se mai da asteptatul "La revedere". Sau poate nu am auzit noi. Concluzia? Aranjament de nota 5, servire de 5, mancare de 8, atmosfera de 6 (notele se dau de la 1 la 10, cica). Parerea mea...

Niciun comentariu: