joi, 11 noiembrie 2010

Samuila imi provoaca sila


Na, ca a iesit si rima. In ultima vreme, s-a intamplat de cateva ori sa-mi fie greata ca fac parte dintr-o breasla in care sunt oameni precum Samuila sau altii. Sa ma explic. Nu cred ca este zi in care vreun articol din prosport sau gsp sa nu fie considerat mincinos de vreun conducator / jucator. Ieri, Paszkany a vorbit 5 minute despre un material din prosport. Minciuni, minciuni, minciuni, cam asta a fost ideea. Si asta aud cam de 2 luni incoace de la seful CFR-ului. Si de la Cartu. Si de la atatia multi altii. Sunt convins ca sunt destule articole adevarate, dar protagonistii nu vor sa recunoasca. Dar sunt si mai multe inventii. S-a ajuns mult prea departe. Ma suna prieteni care citesc ziare si ma intreaba daca e adevarat ce scrie despre una sau alta. Le spun ca nu. Si ii sfatuiesc sa nu mai arunce banii pe prostii. Pe cand eram la prosport, parca era altceva. Nu merg mai departe cu rationamentul. Dar sa revenim la titlu. Televiziunile de sport au devenit doar televiziuni de scandal. Cu moderatori avizi de sange, scandal, injuraturi, jigniri. Unul dintre ei, Samuila Silviu Tudor. Il cunosc, am comentat cu el, parea baiat ok, decent. Ne-am inteles bine. De cand a ajuns la gsp, parca a innebunit. Reteta lui e simpla. Telefon la ciobandante si dupa aia, Dumnezeu cu mila. Daca nu ma insel, a lui a fost emisiunea cu "boala" lui Dragomir, data in vileag de oier. Radea in draci de priapismul lui Don Mitica. Acum 2 zile, alta mizerie. Duelul oribil dintre "magraonul" Iancu si "homosexualul" Piturca. Am vazut si eu filmuletul si am ramas prost. Nu tu o interventie a lui samuila. Nu tu un "va rog sa va masurati cuvintele". Nu tu un "va tai telefonul", cum ar face un om cu minte. Nici gand. "Ati auzit, domnu' Piti, ce a zis de dumneavoastra?", a fost tot ce a iesit din gura si creierul moderatorului. A urmat un spectacol grotesc, abject. Inteleg nevoia de audienta pentru un post care nu ofera mai nimic. Dar nu se mai poate asa ceva. Romania a ajuns o mare cocina. Ne plangem ca nu avem fotbal bun, dar cum sa ai, in conditiile astea? Totul e putred. Iar oameni care vor sa civilizeze lumea, gen Razvan Lucescu, sunt luati la misto. Mai ales de multi ziaristi. Pacat. Uneori, nici lamaia nu ajuta.
PS: Raman in presa, pentru ca-mi place tot (sau aproape tot) ceea ce fac. Pentru ca nu ma simt "coleg" cu unii asa-zisi ziaristi, care si-au rupt voit coloana vertebrala.

Un comentariu:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!