sâmbătă, 26 decembrie 2009

Pimp my life!

Mall Cotroceni spre casa! Merg linistit cu masina. Se apropie o intersectie. Sunt pe banda de langa trotuar. Pe banda de langa, unul face stanga, altul tot inainte. Verde. Plec pe banda mea. Cel de pe banda de langa care merge inainte ar vrea si el tot pe banda mea. N-are rabdare sa faca ala stanga. Trag un pic dreapta, cat pe-aci sa ma urc pe trotuar si ma infig in claxon. Il las apoi repede in spate pe mojic. Coate-goale dupa mine. Mai vine un semafor. Evident, rosu. Incepe cearta. Bzzzzz, geamul jos.
El: Ai vreo problema?
Eu: Da. Trebuia sa astepti sa faca ala stanga. Asa, aproape am dat peste niste oameni de pe trotuar.
El: A, credeam ca ai vreo problema.
Bzzzz, geamul sus. Bzzzzzz, iar geamul jos.
El: Vrei sa te bat?
Eu: Nu. Dar chiar ai gresit.
El: Vrei sa te bat?
Eu: Nu, ti-am mai zis.
E momentul in care ma gandesc ce am in portbagaj. Ceva contondent. Doar extinctorul. Bun si ala, la nevoie.
El: Baaaaa, degeaba ai p**a in pantaloni.
Eu: Nevasta-ta nu se plange.
Se face verde. Bzzzz geamul sus, brrrrrrr bag a-ntaia si ca vantul si ca gandul. Matze-fripte nu se mai vede in spate.
Thanks, Bucuresti, for pimpin' my life!

Un comentariu:

Ovidiu spunea...

Aline, Aline, mai cheama si un var cu tine :)