duminică, 8 februarie 2009

Cum sa nu fii rasist?

Am ramas si eu socat cand am auzit ce i s-a intamplat lui Marian Cozma, omorat in Ungaria, pe cand sarbatorea alaturi de cativa colegi. Injunghiat in inima. Cat de crud. Si nu am ramas deloc surprins cand am auzit ca ucigasii au fost tigani. Niste tigani nenorociti, care nu au avut mila de un om de 26 de ani. Au bagat cutitele in el si l-au lasat in sange. Pai si acum sa vina cineva sa-mi ceara sa nu fiu rasist? Sa ma supun corectitudinii politice si sa nu-i fut in gura pe imputitii aia de tigani? Ia mai da-o dracu` de toleranta. Sa moara! Sa se duca unde or vrea, sa crape, sa sufere in chinuri. O natie jegoasa, mizera, murdara, pusa pe hotii, inselatorii, crime, violuri. La altii se poate spune ca aia "patati" sunt exceptii. La tigani exceptii sunt cei cat de cat decenti. Mai sunt, dar foarte putini. Restul, niste mizerii ordinare. Romania se transforma intr-o mare tiganie, tiganeala, cum s-o zice. Sa-mi spuna cineva ca nu e asa. Manelele scufunda tara asta. Tiganii de la televizor prostesc lumea. Si nimeni nu ia atitudine. Poate doar soldatii aia care au luptat sub conducerea lui Arkan. Au promis razbunare pentru handbalistul sarb ranit in incidentul in care a murit Cozma. Si sunt sigur ca se vor tine de cuvant. Cate crime mai trebuie sa comentam pentru a vedea ca tiganii nu au loc aici?

Niciun comentariu: