luni, 12 ianuarie 2009

Meciuri tari la Prima TV

Pfaaai, n-am mai scris de anu` trecut pe blog. Urat, urat, stiu. Ocupat cu... hmmm, cu ce naiba oi fi fost eu ocupat? Asa, cu munca. :P. Postul 100 e despre ce meciuri va da Prima TV in februarie. Tineti-va bine. A facut Sorin ce a facut si a cumparat doua amicale incredibile. Pe 10 februarie, la Londra, Brazilia - Italia. Adica mama si tata fotbalului. Stati sa caut si ora. 10 fara un sfert seara. Dar mai tare decat asta mi se pare al doilea superamical din februarie. Pe cand Romania va juca impotriva Croatiei, Franta se va bate cu Argentina, la Prima TV, pe 11 februarie. Locatia? Stade Velodrome din Marseille. Ora? Un minut si aflu. 22:00, ora Romaniei. Asa ca faceti bine si uitati-va la cele 2 spectacole. Stati calmi, nu comentez eu. :)). Hai Romania!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da' nu pot sa ma abtin si sa nu mentionez ca voi fi acolo, pe "Velodrome":D:D:D. Sper sa nu am parte de vreo surpriza pana atunci:))

Alin spunea...

stiam eu ca am uitat ceva. doamnelor, domnisoarelor, tarfelor si domnilor, Monsieur Marian IONICA va faire des reportages incroyables au stade Velodrome avec Messi et Henry. Suivez Prima TV